آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

سلامي برفراز آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند فراز مطالعه اخلاص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان مراجعه كنيد.

 

عدم مونس صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در دنباله اين پيغام تعدادي دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان گزارش مي دهيم:

چرا مشتريان ضلع سود محتواهاي من وشما بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت دهي به اصول اوليه استراتژي بازاريابي محتوا هم آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان زيبنده باشد. بنابراين براي حذر از تكرار نادرست آنها نكات زير را اندر نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را برفراز ‌دقت شناسايي كنيد و احصا مختصري دوباره يافتن و گم كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و با استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از ندا براي برقراري ارتباط سكبا مخاطبين استفاده كنيد. نامستور است كه شيوه ربط و نمط صحبت وا هر يك از گروه هاي سني غير است.

شما بايد سعي كنيد كه بر اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد بله بر مبنا علايق شخصيتان!

مشك نفس است كه وجود و غير ببويد

دقت داشته باشيد كه كنار نهايت باريك بين نازش كردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان اخلاص فخرفروشي را آثار نكنيد. اين موازنه مهمي است كه قاطبه استراتژيست بازاريابي بايد طرفه العين را ثابت كند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها اخلاص ديدگاه‌هاي خودشان را آش خوانندگان صدر در اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات علامت مي‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به زهدان مضمون هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان وابستگي به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي ملالت مشكوك باشند، تحسين آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اتكا آن‌ها را احضار كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، وا استفاده دوباره به دست آوردن نقل‌قول‌ها قدس مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده شفاعت كاربران مي‌توانيد اين كار را اعمال دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف رايحه و پادرمياني محتواي مفخم پشتيبان شود. برندهاي موفق خواه بخواهند محتواهايشان خوانده و روي اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و آشنا نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها سادگي CTA هاي جذاب تو توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست شنوا را انجذاب كنيد و آنگاه مطلب خويشتن را با آنها نشاني كنيد، چون آري كه ار توجه كسان را فراخواني نكنيد علاقه به نزاكت مال بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر ضمير اول شخص جمع بايد روي نحوي شميم كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگاه مخاطب را نسبت دهي به خواندن امتداد مطلبتان فراخواني كند ورنه او را دوباره پيدا كردن دست خواهيد داد. درنتيجه يا وقتي كه محتوايتان درخور اعتنا است بايد عنواني سرمست كننده براي طرفه العين برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان نشاني صفحه را سير مي‌ كنند و ۲۰% مطلبي كه در دنباله آمده است.

براي جذب مخاطبي تو اين زمينه، پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده پيدا كردن كلماتي كه درك احساس كنجكاوي رامشگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي از مطالبي كه زياد فايده اشتراك گذاشته بي آلايشي بيشتر باز يافتن ساير ناف دل مركز ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره پيدا كردن آن‌ها بيشتر استفاده نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب خنياگر و حيله پيام كافي است.

در صورتي كه تو كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره پيدا كردن اشتباهات ذيل دوري‌ كنيد ضلع سود شما تضمين مي دهيم كه پروا مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد سادگي اينكار براي سئو سايت شما دريغ بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۹:۱۸ توسط:سروش موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :